Om reizigers goed op weg te helpen en hen te verwijzen naar de juiste reisondernemingen, staat jouw onderneming met alle bij ons bekende gegevens en logo op www.anvr.nl. Maar juist nu in deze onzekere tijden is het misschien wel even goed om te kijken of jouw gegevens nog actueel zijn!
Jouw informatie op onze website
Ga naar www.anvr.nl, log wél in onder MijnANVR om ál je info te kunnen zien, typ na de inlog de naam van je onderneming in het vakje 'Wie zijn er lid', klik vervolgens op die pagina op 'Meer details' en checken maar.
Kom je gegevens tegen, bijvoorbeeld bij Algemene informatie, Handelsnamen of Bestemmingen die je aangepast wil zien of je wil een ander logo (jpg) geplaatst hebben?
Mail deze naar secretariaat@anvr.nl (o.v.v. aanpassingen) en wij passen het zo snel mogelijk voor je aan.
Noodplan en noodnummers
Het is belangrijk even goed te checken of het nu op onze site vermelde noodnummer van jouw onderneming na inlog juist is. Staat er nog geen noodnummer? Stuur ons dat dan even toe, zodat de informatie compleet is. Alleen leden hebben toegang tot dit deel, dus je hoeft niet bang te zijn dat de reiziger hierbij kan.
Op het ledendeel onder Regels & richtlijnen vind je de stappen die je kunt zetten om te komen tot een op jouw bedrijf toegesneden noodplan voor als het toch een keer mis gaat. Check regelmatig of jouw noodplan nog actueel is!
ANVR- en openingstijdensticker
Als laatste. Wij hebben nieuwe stickers laten drukken: stickers met alleen het ANVR-logo én stickers met de mogelijkheid om openingstijden te plaatsen. Wil je je (oude logo) ANVR-stickers vervangen? Laat ons weten welke je wil ontvangen en wij sturen je deze toe.
Vragen?
Heb je over bovenstaand nog vragen? Mail naar ledeninfo@anvr.nl.
Wil je gewenste aanpassingen op de website doorgeven? Mail dan naar secretariaat@anvr.nl.
Wil je ANVR-stickers ontvangen? Mail naar secretariaat@anvr.nl welke stickers (ANVR-logo óf openingstijdensticker) en hoeveel je wil ontvangen en wij sturen ze je toe. Vermeld hierbij je anvr-lidnummer.