
In 2019 hebben we tijdens ANVR's Travel Tomorrow Meetups al een beetje kunnen proeven hoe je de Customer Experience kan optimaliseren. We gaan in 2020 een stapje verder en laten je zien hoe je nog betere ervaringen kan creëren
Michel Groenestijn, Experience Designer en Trainer, geeft een 2-daagse training zodat je de skills en tools hebt om zelf experiences voor reizigers of medewerkers te ontwerpen en deze naar een ander niveau te brengen.
Wat je er mee kan? Slechts enkele voorbeelden...
- Het aanvraagproces binnen jouw organisatie vernieuwen om de conversie te verhogen.
- De customer journey met en vanuit millennials ontwerpen om ook deze doelgroep te bereiken.
- De customer service zo in te richten dat je klanttevredenheid omhoog schiet.
- Creatie van betere ervaringen voor klanten én voor (en rekening houdend met) 'locals'
Klinkt goed? Hier vertellen we meer: http://www.studioxd.nl/travelxd/
De training vindt plaats op 16 en 17 april 2020 op een mooie locatie op de Veluwe. De kosten voor deze training zijn €1.190 excl btw.
Meer weten of vragen? Neem even contact op met Loes van Travel Impact Lab via loes@travelimpactlab.nl of op 06 – 151 38 667.
Meedoen: http://www.studioxd.nl/travelxd/#meedoen