Je bent succesvol ingelogd op Mijn ANVR
Uitloggen
Intranet

Skip Navigation LinksBenieuwd hoe social media je customer experience beïnvloedt en kan verbeteren?

Je bent hier:
ANVR  >  ANVR-Nieuws

Nieuws
Benieuwd hoe social media je customer experience beïnvloedt en kan verbeteren?

Dinsdag 13 november 2018
Kom dan naar de Expertmeeting, die Reiswerk organiseert op donderdag 22 november as bij Down Under te Nieuwegein. Deze expertmeeting is speciaal voor professionals in de reisbranche op het gebied van Digital Marketing, E-commerce, Social Marketing en E-Travel. Tijdens dit event willen we inspireren, kennis delen en netwerken. Ook hebben we een aantal interessante sprekers uitgenodigd.

Zoals Corné Dijkmans, die onlangs is gepromoveerd aan de Vrije Universiteit Amsterdam op zijn onderzoek naar de rol en functie die social media hebben binnen bedrijven in de travel industry, en op de effecten van deze media. Corné bracht de trends in het online interactief gedrag in kaart van de grootste toeristische bedrijven in NL die actief zijn op social media. Hij zal de belangrijkste resultaten van zijn onderzoek presenteren en vragen beantwoorden in een interactieve sessie. 

Ook Karlijn Vogel, die jarenlang Director Social bij KLM was, zal aanwezig zijn en weet als geen ander hoe social media je customer experience kan verbeteren. Samen met de aanwezige digital marketing en e-commerce experts gaan we in gesprek over hoe je je als merk kunt blijven onderscheiden in de vergaande Voice-technologie. Vincent Thamm, expert in Lean Innovation and Digital Transformation, zal de middagmoderator zijn en er voor zorgen dat de Social Media, Digital Marketing & E-commerce experts met nieuwe inzichten en tools naar huis gaan. 

Op deze pagina lees je meer informatie over het programma. Wil je graag bij dit event aanwezig zijn? Meld je dan gratis aan. Wacht niet te lang, want er is plaats voor maximaal 25 bezoekers.
                                                            REISWERK LOGO_verkleind.jpg