Omnichannel
Bij omnichannel wordt de focus verlegd van de verkoop via verschillende kanalen naar een afgestemde ervaring voor de klant. Het draait voornamelijk om merkbeleving van de klant die over de verschillende kanalen volledig aan elkaar gelijk moet zijn. Deze ervaring biedt de klant een gepersonaliseerde beleving die zorgt voor meer klantentrouw en hogere conversies.
In deze e-learning leer je wat een customer journey is die omnichannel is ingericht en hoe je de eerste stappen zet naar een omnichannel koopervaring. Door de klant via verschillende kanalen dezelfde informatie aan te bieden, geef je de klant een gevoel van vertrouwen waarbij elke klant het kanaal van zijn voorkeur kan gebruiken. Welk kanaal de klant ook gebruikt, computer, mobiele telefoon, de fysieke winkel of reclamemateriaal, de content én analyses van de klant dienen in deze gevallen op elkaar te zijn afgestemd.
Met name voor medewerkers of eigenaren van een reisbureau, kan deze e-learning van veel toegevoegde waarde zijn. Kijk voor meer informatie op de website van Reiswerk of start direct de e-learning module op Travel College en ga aan de slag!