Als 230 ondernemers in reizen aanstaande woensdag vanaf Schiphol vertrekken naar Curaçao voor het ANVR-Congres, waar zij zich door tal van boeiende sprekers 5 dagen laten inspireren, ontvangen zij dit speciale exemplaar dat bedoeld is voor àlle reisprofessionals. Daags erna ontvangen de bedrijven een of meerdere exemplaren op hun vestigingsadres en uiteraard is dit magazine dan ook digitaal te lezen.
Frank Oostdam, directeur/voorzitter ANVR: "Het is een ontzettend leuk magazine met de meest uiteenlopende verhalen. De dynamiek van de branche zie je ook echt terug in dit magazine. Het is ook leuk te zien hoeveel leden een enthousiaste bijdrage hebben geleverd. Wij willen de Persgroep, ook als sponsor van ons ANVR-Congres, heel hartelijk bedanken voor dit zeer toepasselijke cadeau".

Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales van de Persgroep Nederland: "Als uitgever van nationale (AD, de Volkskrant, Trouw en Het Parool), regionale én lokale nieuwsmerken vonden we het een leuk idee om een unieke Business-to-Business editie van AD Magazine te maken, speciaal voor reisprofessionals. Met veel plezier heeft de redactie van AD Magazine dit prachtige blad gemaakt. Helemaal in stijl van het reguliere magazine, inclusief wekelijks terugkerende rubrieken. Ik wens u veel leesplezier!"

Met verrassende interviews, weetjes die verborgen zitten in een quiz, kleurrijke advertenties en prachtig beeldmateriaal is er genoeg te lezen voor iedere reisprofessional die deze special onder ogen krijgt; uitgereikt op weg naar het ANVR-Congres op Curaçao of gewoon thuis of op kantoor.
En vergeet ook vooral de quiz niet! Er zijn leuke prijzen te winnen (een diner bon à € 150 en een abonnement op de krant van jouw keuze), maar ook de uitkomsten van de quiz zijn verrassend te noemen.